X
تبلیغات
رایتل
ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه هرمزگان - ..:: اقیانوس شناس::..
مـطالب، عـکس و فیـلم‌های دریـایـی را در ایـن صـفـحه مــجـازی ببـینید و لـذت بـبـریـد
ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه هرمزگان
یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 07:44 | نوشته ‌شده به دست مدیر (قادری)
مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه هرمزگان مهرماه 1393

به اطلاع میرساند ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان در دو مرحله به شرح ذیل انجام می پذیرد. بدیهی است ثبت نام دانشجویان درهر دو مرحله اجباری می باشد.

  
1-ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری )

زمان ثبت نام الکترونیکی (غیر حضوری ) از تاریخ 24/06/93 الی27/06/93 می باشد . پذیرفته شدگان محترم می بایست به منظور انجام ثبت نام الکترونیکی (غیر حضوری )،در زمانهای فوق به نشانی:
http://golestan.hormozgan.ac.ir مراجعه نمایند: (برای ورود به این سیستم حتماً باید از مرورگر اینترنتی اکسپلورر استفاده کنید) پس از ورود کد امنیتی موجود درکادر را دقیقاً واردنمایند.
شناسه کاربری پذیرفته شدگان :شماره داوطلبی U931
گذر واژه : کد ملی(بدون خط تیره) میباشد.
مثال: در صورتی که شماره داوطلبی پذیرفته شده 2141111 و کد ملی وی 3391111111 باشد آنگاه شناسه کاربری و گذر واژه پذیرفته شده در سیستم گلستان به شرح ذیل خواهد بود:
شناسه کاربری:U9312141111
گذر واژه :3391111111
پس ازورود به سیستم دانشجویی گلستان از منوی کاربر/ آموزش/ دانشجو/ پردازش " پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود " انتخاب شود و پس از ورود و تکمیل اطلاعات دانشجو و بارگذاری و ارسال مدارک اسکن شده فرم مشخصات کامل دانشجو و گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو را از سیستم دریافت نمایند.
علاوه بر فرمهای فوق لازم است فرمهای ثبت نام مندرج در وب سایت دانشگاه را چاپ و پس از تکمیل در زمان ثبت نام حضوری همراه داشته باشند . (توضیحات بیشتر در صفحات بعدی درج گردیده است.)
قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان:
دانشجویان نوبت دوم ( شبانه) لازم است پس ازورود به سیستم آموزشی گلستان از لینک پرداخت الکترونیکی پیش پرداخت شهریه نسبت به واریز مبلغ (000/050/2) ریال بابت پیش پرداخت شهریه و هزینه صدور کارت دانشجویی با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.
مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی )
مدارک ذیل بایست قبل از شروع ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی) توسط پذیرفته شده اسکن و در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد : (اسکن مدارک می بایست با فرمت jpgبا کیفیت DPI 150 بوده و ظرفیت هریک از فایلهای کمتر از 150 KB باشد)
1-صفحه اول شناسنامه
2- کارت ملی (به صورت پشت ورو )
3- اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی
4- اصل یا گواهی موقت مدرک متوسطه
5- ریز نمرات متوسطه
6- عکس
تذکرات مهم:
1-همراه داشتن پرینت گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات در زمان مراجعه به دانشگاه ضروری است.
2- ثبت نام غیر حضوری برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است ولی به منزله ثبت نام قطعی تلقی نخواهد شد. و عدم انجام آن به منزله انصراف دانشجو می باشد.
3-پذیرفته شدگان محترم میتوا نند جهت راهنمایی بیشتربه راهنمای نصب شده در صفحه اصلی سیستم گلستان /قسمت راهنما/راهنمای پذیرش دانشجویان جدیدالورود و راهنمای ورود به سیستم و....توجه فرمایند.
2-ثبت نام حضوری (تحویل مدارک)
کلیه پذیرفته شدگان محترم از جمله پذیرفته شدگانی که محل تحصیل آنها مجتمع آموزش عالی میناب می باشد می بایست پس از انجام ثبت نام الکترونیکی بادردست داشتن تاییدیه ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی ) براساس برنامه زمانبندی جهت تحویل مدارک به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
ثبت نام حضوری
خواهران
93/06/29
نام و نام خانوادگی الف تا س
93/06/30
نام و نام خانوادگی ش تا ی
برادران
93/06/31
نام و نام خانوادگی الف تا س
93/07/01
نام و نام خانوادگی ش تا ی
زمان ومکان ثبت نام:بندرعباس کیلومتر9جاده میناب پردیس دانشگاه هرمزگان ازساعت30/8لغایت30/13
شروع کلیه کلاسها 05/7/93 می باشد.
مدارک لازم برای ثبت نام حضوری (تحویل مدارک)
نکته مهم: لازم است پذیرفته شدگان قبل از ورود به سالن ثبت نام کلیه مدارک ثبت نامی به همراه تصویر آن را به ترتیب ذیل آماده نمایند.
1-رسید یا تاییدیه ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی)
2- عکس تمام رخ 4*3 (6 قطعه، پشت نویسی شده )
3- اصل شناسنامه و 2 نسخه تصویر (کپی) تمام صفحات شناسنامه
4- اصل کارت ملی و 2 نسخه تصویر (کپی) آن
5- اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی به همراه 2 نسخه تصویر (کپی) آن
6- اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و 2 نسخه تصویر (کپی) آن
7- اصل یا گواهی موقت مدرک متوسطه و 2 نسخه (تصویر) کپی آن
8- اصل ریز نمرات متوسطه و 2 نسخه تصویر (کپی) آن
9- مدارک نظام وظیفه و تصویر آن با توجه به مقررات وظیفه عمومی شامل کارت هوشمند پایان خدمت / معافیت دائم/ معافیت موقت / برگ اعزام به خدمت / برگ انصراف از تحصیل و لغو معافیت تحصیلی ( مخصوص دانشجویان انصرافی) و...
قابل توجه دانشجویان پسر مشمولی که ازمعافیت تحصیلی استفاده مینمایند(دانشجویانیکه فاقدکارت پایان خدمت ومعافیت می باشند) :
دانشجویان مشمولی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایندلازم است پس از انجام مراحل ثبت نام حضوری و تحویل مدارک نسبت به اخذ معرفینامه (درخواست صدور معافیت تحصیلی ) از مسئول مربوطه اقدام نمایند.
این دانشجویان موظفند پس از دریافت معرفینامه فوق ظرف مدت 10 روز به مراکز پلیس 10+ مستقر در شهر بندرعباس مراجعه و نسبت به اخذ مجوز تحصیلی اقدام نمایند و پس از دریافت مجوز مربوطه را به اداره کل آموزش واحد پذیرش و امور مشمولین تحویل نمایند.بدیهی است ثبت نام قطعی وادامه تحصیل این دانشجویان منوط به ارائه مجوز فوق بوده و دانشجویانیکه ظرف مدت فوق (10روز پس از پایان ثبت نام حضوری )نسبت به تحویل مجوز مربوطه به اداره آموزش اقدام ننمایند. از ادامه تحصیل محروم. وثبت نام آنان کان لم یکن تلقی خواهد گردید.
ضمناً از آنجائیکه یکی از مدارک لازم جهت صدور مجوز معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول تکمیل برگ شماره 4 می باشد جهت سهولت کار پذیرفته شدگان مشمول لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه با مراجعه به آخرین محل تحصیل (مرکز پیش دانشگاهی خود ) اقدام به تکمیل فرم مذکور نمایند.
فرم مذکور درقسمت فرمهای آموزشی دانشجویان جدیدالورود قابل پرینت می باشد.
10-فرمهای آموزشی دانشجویان جدیدالورود:
پذیرفته شدگان محترم فرمهای ذیل را از قسمت فرمهای آموزشی مندرج دراین سایت چاپ و پس از تکمیل در زمان ثبت نام حضوری دانشگاه به همراه داشته باشند.
فرم شماره 1 مخصوص کلیه پذیرفته شدگان (اعم از روزانه و نوبت دوم شبانه)
فرم شماره 4 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه منطقه 1 و خانواده معظم شهدا ، شاهد ، رزمندگان ، آزادگان و جانبازان انقلاب اسلامی دوره روزانه
فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه مناطق 2و3 دوره روزانه
فرم اطلاعات دانشجویی مخصوص کلیه پذیرفته شدگان (اعم از روزانه و نوبت دوم شبانه )
فرم کنترل مدارک ثبت نام دانشجویان ( مخصوص کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم ( شبانه) در 2 برگ تکمیل گردد.
برگ شماره 4(اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان) مخصوص دانشجویان پسر مشمول که از معافیت تحصیلی استفاده مینمایند.
11- رسید پستی تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی و متوسطه.
*برای درخواست تاییدیه های فوق لازم است بادردست داشتن کپی مدارک تحصیلی ( دیپلم و پیش دانشگاهی )به دفاتر پستی محل سکونت خود مراجعه و نسبت به درخواست ارسال تاییدیه پیش دانشگاهی و متوسطه به نشانی بندرعباس کلیومتر 9 جاده میناب پردیس دانشگاه هرمزگان اداره کل آموزش کد پستی :7916193145 اقدام نمایند.
همچنین دانشجو موظف به پیگیری وصول تاییدیه های فوق حداکثر تا پایان نیمسال اول 94-93 خواهد بود.
12- اصل و کپی دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن)
تذکرات خیلی مهم:
ارائه مدارک لازم در زمان مراجعه حضوری الزامی می باشد.
پذیرفته شدگان محترم لازم است قبل از تحویل مدارک به دانشگاه از کلیه مدارک تحصیلی خود کپی تهیه و در نزد خود نگهداری نمایند بدیهی است اداره کل آموزش پس از تحویل مدارک وتشکیل پرونده از استرداد اصل یا کپی مدارک به دانشجو معذور می باشد.
حضورشخص پذیرفته شده در زمان ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده الزامی می باشد.
عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام نهایی (حضوری ) در تاریخ های فوق به منزله انصراف تلقی شده و در صورت انجام ثبت نام الکترونیکی (غیر حضوری ) ثبت نام آنان کان لم لکن تلقی می شود.
باتشکر
اداره کل آموزش دانشگاه هرمزگان

مدارک پیوست برای پرینت:
Full page photo5.pdf
Full page photo.pdf
map.PNG
Full page photob4.pdf
Full page photo1.pdf
form kontrol.pdf
Full page photof4.pdf


چاپ این مطلب: کلیک کنید

(0 لایک)
 
برگه‌ها
دسته‌ها
نویسندگان
بایگانی
آمار
بازدیدکنندگان : 87303